snabbhelg..


Nis och Micha's sista tävling 6 Juni 2011 - man saknart!

heyhey
helgen har gått riktigt snabbt!
Imån är de redan dax för skola igen, o pendla.. inte riktigt lika kul känner ja.. haha!
för att se de posstivia så slutar ja tidigt typ.. varje dag? o på onsdag blire julshopping då ja slutar 11:20 - fast de beror på om CSN vill ge mig mina 3'000 kr dom är skyldiga mig under hela hösten! idioter hela bunten!
Annars blire väl en vecka med mkt plugg som vanligt. Ännu mer snark.
Men de ska ja nog klara, hoppas ja!
2 veckor kvar bara nu, sen är de jullov, skööönt!

Nu ska ja nog fortsätta med mina marsipanfigurer som vissa i släkten ska få,

love xx



Riktigt fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2011-12-04 // 16:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback