Söndagsförmiddag - Juldagen

godmorgon på er! lr kanske gdag.. lr ngt sånt i den stilen ;)
la mig typ.. 2-halv 3 inatt o dog direkt när ja la mig, o sov till nu vid 12 - underbart med sovmogon!
Ja hade kunnat sovit längre om inte Alex hade skrikik "MEKKA PEKKA" och "UPSY DAISY" hela tiden när dom kom på TV -.-
haha men han är mysig, vissa ggr ;)
Tänkte dra mig hemmåt idag, fast nu ligger pappa o snarkar gött i soffan så de får la bli senare ikväll då antar ja, men de får vi klara oss!
Jao.. de är la de som händer i mitt liv nu.. ungifär!
ikväll ska ja redigera o ladda in bilderna i min stationära datorn hos mamma(dom ligger för tillfället på Laptopen), sen ska dom upp här, tog lite över 230 bilder.. hähä (a)
de blir bar några här sen, tur de! Tror inte att ni orkar kolla igenom så många xD
Nä nu ska ja hitta ngt att käka, julmust kanske? (a)

Love xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback