Söndagskväll


godkväll, de kan man väl säga? ;)

Denna dag har ju varit ganska slö, fast de brukar mitt liv alltid vara på ett lr annat sett ;)
Har designat o gjort ett nytt smycke som ja tänkte ha på mig imån, bild kan ni få se imån! :)
Sen har ja.. käkat lussebulle, snackat med min fader, glott två filmer o målat naglarna, så nu är dom hälften svarta/hälften vita, as najs! ;D

o imån är de skola, lite död på de faktist. Men ja har 3 lektionen, varv en ska ja gå till Kuratorn på så logiskt sett har ja bara 2.. hähä!
o sen slutar ja ju halv 3, känns awesome!
o så har ja en soft vecka framför mig,
10:20-14:30 mån
7:50-15:50 tis o tors
7:50-13:20 ons o fre
RIKTIGT SOFT SÄGER JA BARA! :D

Nu tänkte ja besöka min underbara säng, för om sesådär 7 timmar ska ja upp, bra att få sova några timmar iaf ;)

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback