Tisdagseftermiddag

heyhey på er kära läsare!

åh vilken härlig vinterförkylning jag har dragit på mig, säkerligen Sergey som smittat mig!
ursh på de iaf, så känner mig bara seg o trög i massor!
o just nu käkar ja skumtomtar för att komma på bättre tankar o lyssnar på Coldplay - allt bra de!
sen så har ja bunkat upp mig med dom nya teddytofflorna o en tjock härlig tröja, det är mysigt de!!

nä nu över till ngt roligare!
var ju på mellandagsshopping med Bästa vännen (hennes blogg: www.emmacecilia.webblogg.se) och hittade inte direkt några kläder, detta följde med hem iaf:


två BH (rosa är egentligen inte min färg nej, men den är supermysig i matrialet :D)
75 :-/st från H&M 


en ROSA tröja, ja ni ser rätt.. MICHA I ROSA! Kände att ja va tvungen att bryta tränden att inte ha rosa ;)
129 :- från H&M 


handvärmare, 99 :- från JC
nya pennor för att ngn jävel snor mina pennor hela tiden..! 19 :- från Lagerhaus
Berlocker från Glitter 32,90 kr/st


Björn Borg plånbok på REA, 199 :- från Åhlens
Merlin säsong 2 299 :- från ICA Maxi

japp, de var dagens skörd på stan iaf!
Vi var hemma igen vid 2 så de blev 3,5 timmar + ca 30 min i allum ;)

Sen när ja kom hem så drog ja på mig myskläder o stack ut o gå i ca 30 min runt dammen o i skogen, härligt med en sån tur!

o nu ska ja nog lägga mig i sängen o se första avsnittet på Merlin ses 2 - hihi de förtjänar ja nu :D

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback