torsdagkväll


han är ju bara för finast!

heyhey
sjukt jävla helvetes kallt är det! urk på de, i massor!
Känns inte direkt jätte mkt bättre idag rent psykiskt, men liite bättre iaf, får se de possitiva!
och imån är det fredag, känns helt awesome!
och då ska ja först fota bästa vännen när hon hopptränar, ska oxå pussa en massa på Wässlan som jag saknar mest av allt just nu! och så ska ja se Idol såklart, det är helt självklart då det är final!
Ska oxå försöka komma ihåg att ringa fadern min oxå ;)

på lördag blire filmkväll hos Eve med mina fina vänner, ska bli underbart att få umgås med dom! Träffas ju inte lika ofta längre.. vilket är sjukt synd "/
Sen om jag har tur, så hämtar pappa mig på centralen när jag åker hem o då kör han mig till Strömma på måndag, blir awesome!
Så ja ska ha en härlig kväll med massa skojj o skratt!
älskart!

Nu sitter ja här o fryser som ett litet piggsvin, varför ska de vara så sjukt kallt överallt?! + att de regnar o är allmänt rått ute.. o imån blir det snöoväder, kuuuul.. hur sena kmr bussarna vara då? -.-'
nä nu ska inte de opossitiva ta över här!
För det är fortfarande fredag imån o ja ska hur kul som helst denna helgen o nästa vecka!!


nyår 2010/2011 - detta görs om iår!

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback