Torsdagskväll

sen blogging, ja vet.. men så är de ibland!
Just nu sitter ja på min feta röv, planerar julafton med kusinen o har soft snack med Annie, och dricker vatten förståss!
Mormor har gjort en extra salt skinka så inatt lär ja törsta ihjäl, haha!
haha har oxå disney-time på Spotify av Engelska disney-låtar - nostalgi på hög nivå!

o de är lite mindre än 3 veckor kvar tills jag o emma flyttar till Strömma, snacka om att vi längtar!
Vi har redan planerat allt, lr nästan iaf ;)
haha de ska bli grymt najs!
Längtar redan!! ;D

Nä nu blir de bara jobbigt o upprepande saker så nu skiter ja i att blogga mera o fortsätter med mitt Disney-timeande!

Love xx



btw tänkte lägga upp ett lr två inlägg om mina favoritmän/kvinnor i världen - vad säger ni om de? :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback