Världens bästaste Ravioli <3

fortsätter på dom 3 hästarna ja inte skulle tacka nej till om jag fick! (Carriere är en av dom)


Ravi
f. 1991
Sto
E. Indus - Sv halvblod
U. Randy - Sv halvblod
Ras: Sv halvblod

Info:
Ravi, Ravioli, Racerhästen, kalla henne va du vill, men denna hästen har ja verkligen starka band till!
Stått på PRK sen jag började rida, o tror hon fortfarande står kvar om hon inte är avlivad lr ngt sånt. vilket jag inte hoppas på!
Hon är alltid snäll vid ridning, pigg, stark o alltid glad, såndär glad prick!
Innan ja träffade Wässlan, så tänkte ja bli skötare på henne, inget ja ångrar då Wässlan verkligen är helt speciell så ligger ändå hon varmt om hjärtat!
har kännt/ridit henne i 9 år, o isomras då de tog slut så kändes de helt tomt.. ja får aldrig mer rida min ravioli.. (bilden ovan är från vårt sista ridpass!)

     

   

världens vackraste lilla tjej!

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback