10 sanningar du kanske inte visste om mig..

10 sanningar du kanske inte visste om mig..

1. 
Jag är en perfektionist, när det gäller hästar - jag kunde stå och borsta på Wässlan i timmar(om jag hade tid) tills jag sågtill att ALLA smutsfläckar var borta, haha! och så stör jag mig enormt på nybörjare som inte sätter in sadelgjorden i bandet på schabraket/vojlocken!

2. Jag älskar barn - är det något förutom hästar så är det helt klart Barn, Bäbisar! speciellt åldern mellan 0-3 år, dvs innan dom börjar lära sig massa fula ord, typ som "kuksugare".. lr "fucking hell" som förövrigt min 2åriga bror säger hela tiden..

3. (När vi ändå inne på ämnet barn..) Jag vill ha minst 10 barn, helst 13 men tror där går gränsen.. - Och jag har redan namn på alla! Eskil, Liam, Mikkel, Edward, Colin, Arthur, Leah, Alexis, Mary, Lily, Ingrid, Gloria och Zöe. (alla med Engelskt uttal utom Liam och Mikkel).

4. Jag älskar Amerikanska namn - precis som det står! Jag är fullkomligt galen i Amerikanska namn! De kanske inte är så konstigt.. om ni läste nr 3.. hähä (a) mina favoritnamn är Leah, Alexis, Marion och Aubree av tjejerna, och Colin av killarna!

5. Jag är svårflörtad, men blir väldigt lätt förälskad - Japp, hur ska ja förklara detta.. Jag har blivit sårad så många ggr så nu kan de ta 6 mån - 1 år innan jag helt kan lita helt på någon, dett stör mig men det är inget jag kan hjälpa.. Och jobbigt nog blir jag väldigt lätt förälskad, men inte riktigt jätte kär!

6. Jag tänder till ljus och tar fram ett kort den 26 November varje år - För då avlivades min allra första favorithäst Fatima som jag saknar mer och mer för varje år. <3

7. Jag är rädd för att skadas inom rdningen. - detta är min ständiga rädsla. Jag kan inte tänka mig ett liv utan hästar, detta är min livsstil och vill föralltid att fortsätta med ridningen och med hästar.

8. Jag är en medeltidsnörd - Precis som det låter, om jag hade fått välja en annan tid jag fått leva i, så hade medeltiden legat högst på listan!

9. Jag älskar killar med Dreads och killar runt 30 med skäggstubb.. - Jao, det gör jag.. för det är så sjukt jävla snyggt! och så blir vissa män bara snyggare ju äldre dom blir.. *dreggel*

10. Jag älskar Lady Gaga - är min räddare. Hon räddar mig, gång på gång. <3

              
Linus, min favorit  Min älskade Wässla,   Jonas Armstrong,
      kusin, och jag      på vår sista dag tsm  En av mina älskare
2008                  23 Juni 2011                         




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback