dagen


Sommaren 2011 - man saknart!

heyhey
ska då berätta att min vecka har varit awesome!
Älskar min klass till 100 % - underbara hela högen!
nästa vecka ska de komma "in" en ny i klassen, så hon får kolla vad hon tkr om oss ;)
om ja hade varit henne hade ja varit rädd.. haha!

Hursomhelst så har ja haft Engelska, Biologi o Svenska - slappa lektioner då vi såg film o använde våra datorer, ganska chill ;)
Tänkte ju oxå gå till skolsyster då hon bara är där på fredagar men självklart kan de vara onödigt att vara där när jag behöver hjälp! lr hur? -.-'
även om ja inte haft så ont idag så ska hon ändå kolla upp, tkr ja då men hon hade ju en annan åsikt om de.
Var iaf med Disa o ni fick ju ett inlägg va vi gjorde förut ;)
sen när hon skulle rida, så gick ja o hämtade Emma, o vi hämtade nycklarna till storgården - nästa vecka, då jävlar va kul vi ska ha! (som ni förstår så ska vi bo på skolan ;)
sen kuratorn, men hon hade glömt att ja skulle träffa henne o satt i möte, så ja fick en tid 13:30 istället - så under tiden åt Emma o sen gick vi till Jossan, lr ja var hos Jossan lättare sagt, Emma gick sen.
Men de gick bra hos kuratorn, som alltid, blir alltid lika glad när ja går där ifrån ^^

o så skulle de bli stan då oxå, men Eve skulle jobba så det blir imån istället (lr idag då!) så förmiddagen imån ska ja vara med henne!
Ja var ju oxå hos Lisa, de får vi inte glömma - o vi hade mys framför Idol med chips och julmust! o sen blev vi SÅHÄR trötta o typ halvt sov framför tv:n..

Är fortfarande trött men ska se en film tänkte ja o skriva på självbiografin, så ni kanske får den uppladdad imån? ;)


Ja saknar min vän, han är det underbaraste som ngnsin har hänt mig.

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback