dagen..


heyhey
Varit en härlig dag, mkt skratt o massa mys!
Köpte en hel del saker o ev några julklappar ;)
bild på allt kommer upp imån, då ja nu är hos pappa o alla bilder ska in på min Parketbell-data o inte skoldatan som ja sitter vid nu ;)
har iaf haft en mysig kväll hemma med min underbara familj, busat runt med min bror o fått massa pussar o kramar, man får njuta av de så länge de varar.. snart växer han upp o hatar pussar!!

Har testat min nya kamera oxå som ja köpte idag, nöjd trotts att den inte tar bra bilder, me va kan man vänta sig för 600 kr ;) har ju min systemis som ja tar mer seriösa bilder med <3

Nä snart väntar sängen, den bara skriker efter mig.. *gäsp*
Imån vet ja inte rikigt vad som händer, funderar på att ta en morgonpromenix i slottskogen, får se annars blire eftermiddagspromernard hemma! Hörs!

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback