dagens shopping!

heyhey
vid 14 kom jag hem från en trevlig o mysig runda på stan med Evelina, mkt mysigt!
och vi har alltid lika kul!
Fick med lite saker hem;
 
Tjocktröja från Cubus, som hade 30 % på alla kläder, sparade 120 kr faktist!
Men jag älskar hursom helst denna, så jag! ;)


ny "sovtröja" som va lite söt, julönskelista på ;) oxå fårn Cubus!


Ny mössa, då den andra är på Strömma o luktar häst, gris, ko, får, traktor o ja ni vet, bondelukt, så får den vara där o så köpte man en ny ;)

+ lite pandurosaker, som ja inte orkar ta kort på ;)

o detta står högst på min önskelista nu;
 
Tröja nr1: Svart/grå tjockstickad(typ?) en massa mysig från Vero moda, 299 :- - ngn som vill ge mig den?
Tröja nr2: USA's flagga, blå/vit/röd stor o massa mysig 399 :- från Rut m.fl - ingen som vill ge mig den?

Nu ska här ses på STHLM horse show o julstäda, sen kommer granen som ska kläs!
Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback