heelt överskattat!


skolråd, helt överskattade grejer!

heyhey
ingen mer bloggning igår då mitt internet vill mig ngt ont o ja inte kom in på blogg.se.. lite segt.
men nu efter mkt om och men kom jag in!
ska egentligen vara på skolråd nu, men det är alldeles för överskattade grejer då jag är HELT ALONE av alla 1or o då gav ja lixom upp så nu sitter ja i Disas rum o laddar datan ^^
Egentligen har ja bara haft en riktig lektion, o den varade i typ 50 min o film hela lektionen, soft!
Idrotten sket ja i då knät bara krånglar o så blir det ingen ridning nu i eftermiddag, BLÄ!
Får se vad ja kan hitta på istället då ja inte kan ha stalltjänst lr gå, får väl sitta på min bänk o tycka synd om mig själv ;)
haha nejdå ja ska troligen åka hem till pappa o rota igenom huset, källaren, ja allt för att se om han har sina kryckor där, han hittar dom inte själv nämligen ;)
annars blir det problem imån.. får la köra den lilla avanten där man bara behöver gasa xD

Nä nu ska ja kolla vidare här o sen kmr Disa o hämtar mig,

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback