home again!


Highen :)

Heydudär!
Nyss hemkommen från stallet, riktigt mysigt!
Gick med Highen(bilden) i ca 45 min i skogen, han tyckte de var riktigt härligt :)
mötte massvis med hundar, o hundarna var mer rädd än han var, haha!
Efter de fick han en regäl avborstning och visiterade honom, ingen skildnad ifrån igår så det är nog inget farligt :)
btw så kände de som han gick lite illa igår o så var han lite varm, men idag kändes de ingenting och allt verkade vara som det skulle :)
innan ja gick ut så mockade, vägde mat o fixade klart stallet så han fick komma in i en ren o härlig box med nytt strö! ;)
Innan jag gick nu så stod han o åt, så nu var han nog nöjd :)

Ska strax ta ngt att äta, men först väntar duschen och sen göra lite smycken! :)

BTW funderar på om jag ska lägga upp några av mina favortibilder här på bloggen ikväll, vill ni se de? :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback