min dag, B Ä S T


heyhey
en händelserik-dag detta!
Steg upp som vanligt, halv 6 o tog bussen 6 hemifrån, var i skolan kvart över 7 o skulle ha idrott som frösta första lektion, var dock inte med pga knät men fick reda på att ja kan ha sträckt korsbandet. Men nu på eftermiddagn så började de knaka o göra ont.. hoppas de inte är ngn inflamation lr ngt sånt äckligt!
Så egentligen har ja bara haft en lektion, Engelska, o den sov ja bort, haha!

Sen varte ridning efetrmiddag, men de gick ju sådär då ja inte kan gå så kan ja inte rida heller, så de sket sig!
Istället åkte ja bussen 13 hem, var inriktad på att dra direkt hem till pappa o hämta kryckorna, men fick ett sms från Freja o då kom ja ju på att ja kunde ju helt random åka o hälsa på dom, o så blev de! dom är en massa saknade kan ja säga! riktigt skönt att få träffa o prata med dom igen!

efter den lilla turen som varade i ca 15 min så åka ja o freja till stan, satte oss på en donken-resturang o pratade en massa i typ 1 h? massa mysigt var de iaf!
efter den turen åkte ja hem till pappa, hämtade kryckor o sen drog han med mig till NetOnNet där en människa försöka råna ut en mobil, utan resultat dock, haha han var helt mobbad hursomhelst!

o nu borde ja gå o lägga mig, för imån är de fårvägning, kalvledning och traktorkörning!
yeah!

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback