min fotoutrustning

har länge pratat om att jag ska visa upp min fotoutrustning, och nu när jag fått sån fin kritik för mina bilder så blev ja ännu mer sugen på att visa upp min lilla samling!
Såhär har vi den, min fotofamilj!


Skönheten själv! - Nikon D3100 med HD-filming och tar sjukt bra bilder! kan rekomendera denna, denna är lätt en av de bästa kamerna ja har haft!


Tele-microobjektivet som är ett Sigma 70-200mm F4-5,6 DG Micro-Tele - kan verkligen rekomendera detta objektiv till er som har DX-kameror! prisvärt och tar sjukt fina bilder!


normalzoom-objektivet är ett Nikon DX AF-S NIKKOR 18-55mm 1:3,5-5,6G II ED - med detta objektivet tar jag mer "skojj-bilder" lr när jag fotar hos kusinerna då jag vill ha lite fina bilder på dom + djuren, detta följde då med kameran när jag köpte den så den har ja inte köpt bredvid.
                                            

 Till vänster: Nyaste tillskottet i familjen! - Samsung ES9 med 4x optisk zoom, wide angle 27mm och filmspelning. Denna har jag när jag tex fotar kompisar lr sånt som inte är så "seriöst", då det är för tungt att ta med sig systemen är de enklare att ta med denna lilla!
Till höger: mina kameraväskor - en vit-röd Golla-systemväska med 4 ytterfack, 2 hinnerfack + kamerafacket! 
En liten kameraväska, Lowepro som jag fick av min pappa när jag fick min allra första kamera, som passar precis till min kompakt!

Japp, detta är vad jag äger nu, har oxå haft en Olympus E-420 + tillbehöver innan jag köpte Nikon:n, den ägs nu av bästisen Emma (www.emmacecilia.webblogg.se

Love xx                         




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback