trött o sliten


En vinter eftermiddag i stallet :)

heyhey!
ja igen här, trött o sliten efter en hård men underbar dag!
Trivs verkligen till 100 på Strömma, underbart känns det!
Har haft 2,5 lektion, varv 1 prov o de gick supert, trotts att ja inte pluggat ngt!
Riktigt duktig känner jag mig!!

Imån är de skola igen, men ska till Kuratorn först, så första lektionen försvinner för mig o ja kan ta en halvtimme senare buss, süpert!
Och en halvtimme's sovmorgon. De kan inte verkas mkt för er, men för mig är den guldvärd!
Tja, va ska ja berätta mera?
Har ridning o stallarbete hela eftermiddagen oxå, är riktigt taggad för ridningen! Grymt!

o förhoppningsvis får jag massage på eftermiddagen, de behöver min rygg o mina axlar efter en veckas vila! ush så skönt de ska bli!

Nä nu ska ja kolla igenom video'sarna som ja missat på www.youtube.com o sen blire sängen för min del,

love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback