min helg..



heyhey
hemma hos modern igen, nu äntligen!
Förstår inte hur ens fader kan vara så pinsam, helt seriöst!
Gud trodde ja skulle dö när han först snackade om hur dåligt de var att Sverige tog in invandrare o sen att Sverige inte skulle klara sig utan invandrare? MITT BLAND MASSVIS MED INVANDRARE!
asså det är så sjukt pinsamt så de finns inte.. man vill bara försvinna under jorden o aldrig mer vistas i en människokropp.. haha!

Men min helg har varit toppen, mysig fredagskväll blev det med bästa grannen o idoltittande, en massa mys på de! o i lördags var ja o träffade världens finaste Evelina, shopping och cafè på Expresso house blev de, oxå en massa mys! alltid kul att vara med mina underbara vänner <3

En fin bild tagen med den nya kameran på Eve :)

Detta shoppade jag oxå;
       
     Dataskydd till                ny datamus till         två väskor från Shock    Nagellack från Shock
laptopen :)                 den stationära :)             Johnny Cash o                                    
                                   AC/DC

ny liten kompaktkamera, 
då ja inte alltid orkar släpa
runt på systemen o den är alltid
lätt att ha med sig :)

Igår kväll (lördags) hade vi bara lördagsmys med familjen framför tv:n o lite godis, fast ja käkade bara lite ;) 
Sen drog ja mig in framför datan när dom andra skulle sova o då camade ja med min älskade Flany, alltid lika trevligt! mkt prat blev de, trotts att camarna dampade ;) 
Här får ni yttligare en bild från igår;

min söta bror framför TV:n - själv hatar ja bilden, o ja som alltid är van vid
systemkamera tkr att kompaktkamera-bilder suger, haha!
Sådär mysigt hade vi igår, han ser ut som en liten michilin-gubbe <3 

o imorse fick ja en härlig lång sovmorgon till halv 12, underbart var de! 
sen att bara gå ner, äta o ha en jätte söt o morgonglad bäbis som bara är jätte söt o bara hälsar en välkommen till världen, gud va han är söt på morgonen!
efter morgonmyset åkte vi o handlade lite överallt, hemma vid 16 igen o käkade + att ja somnade framför tv lite halvt, varmt o skönt.. då kan man inte låta bli att slumra till!
o så åkte ja hem till mamma vid 18, imån är det praktik en vecka - TAGGA EN MASSVIS!
Ja ska ju vara i stallet, kanske kan smuggla in lite bilder? ;) 

Ska snart ta lite kvällsmat o sen träna, o efter de väntar sängen - underbart! 


oxå är de ju farsdag, trotts att min fader är otroligt pinsam.. 
ÄR HAN VÄRLDENS BÄSTA, I LOVE YOU DADDY! 
                                                                 

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback