23 April

gokväll på er bloggisar!
har helt glömt bort att blogga idag, nästan.
har haft mkt att göra, från början till snart slut!
men ja kan göra ett snabb inlägg, medans killarna läser om grisar!

Idag gick ja upp ap tidigt, iaf för min del..
o första lektionen var biologi, wii va kul eller inte kanske!
Men ja överlevde, sen blev de matte och hästhållning-praktiskt i stallet.
Vi hade sistträning på lina, o ja hade såklart min fina lilla nova, som va sjuuuukt rädd för spöt i början.
haha nä sjuuukt rädd kanske han inte va med han tyckte de va lite obehagligt iaf.

Sen efter skolan har de inte hänt ngt jätte intressant, varit i Sätila en sväng med 3 mongos,
varit i stallet o sett när emma ridit i käkat lite mat då o då, inte direkt ngt händelserikt ;)

Så nu får ni lite bilder så blir de ett tidigt inlägg imån, då ja har en lååååång sovmorgon!





Hej! Du har tidigare varit med i min "dagens bloggtips"



Jag har nu dragit igång veckans bloggtips istället där du har chansen att synas i min meny en hel vecka!



Allt du behöver göra är att skriva att du är med:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/veckans-bloggtips.html#comment

2012-04-23 // 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback