frågor..

1. Fullständigt namn? ' Anna Michella Molander
2. Min födelsedag? ' 12 september 1993
3. Den bästa vännen? ' Emma Wernung (www.emmacecilia.webblogg.se)
4. Den som senast kramade dig sist? ' Helena
5. Den som senast kysste dig? ' PI
6. Personen du senast såg? ' Almina
7. När grät du senast och varför? ' de måste vara förut, av fustration xD
8. När skrattade du senast och varför? ' jadu, de kan vara förut när ja skulle prata o de kom kex ur munnen..
9. Den du senast skrek åt? ' "CARRO! FÅR VI ÅKA MED DIG HEM?!"
10. Favoritlåt? ' Justnu, Charlie Brown - Coldplay
11. Favoritfärg? ' Svart/vit/limegrön
12. Roligaste personen du vet? ' de finns massor, Emma, Almina, Annie, Lisa, Flany, Freja, Eve, Helena, Bella, Svenne o massa strömmavänner som är så bäst!
13. Den du senast var tillsammans med? ' Almina
14. Relationen till personen just nu? ' PI
15. Vill jag ha tillbaka mitt ex? ' njaaa skulle inte tro de
16. Det jag senast åt? ' två vanligrån!
17. Det jag senast sa? ' "nu jävlar blir de power!"
18. Den som senast smsade: ' Almina
19. Den som senast som ringde mig? ' ngn stockholmare
20. Den jag senast höll handen med? ' jadu, de  var väl ngn igår.. haha!
21. Drygaste personen jag vet? ' R Ä K A N M E D S T O R T A
22. En snygg kille? ' Johnny Depp
23. En snygg tjej? ' Lucy Griffiths
24. En söt kille? ' min lilla bror på två år.. hihi!
25. En söt tjej? ' Katie McGrath
26. En gullig kille? ' min dreadskille.. </3
27. En gullig tjej? ' hon snygga som ja såg på Gotland, namn; V E T E J
28. En jag saknar? ' Wässlan.. <3
29. Vilken färg har din tandborste? ' röd
30. Vlken färg har din bh just nu? ' vit/svart
31. Vilken färg har dina trosor/kalsonger? ' svart/rosa
32. Den med finaste ögonen? ' hm... ingen ja tänker nämna.. hih!
33. Den med finaste leendet? ' Jonas Armstrong, omg..
34. Den med bäst humor? ' de måste vara världens bästaste vän, med den sjukaste humorn!
35. Ditt humör just nu? ' ja, helt okey faktist!
36. Nån du bara måste träffa snart? ' saknade Wässlan <3
37. Nån du skulle vilja lära känna bättre? ' massa på strömma!
38. Har du haft din första kyss än? ' PI
39. Har du strulat med minst 2 pers? ' PI
40. Hur lång är du? ' 176 cm






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback