orken att skriva..

gokväll på er!
hoppas att ni haft en trevlig dag, iaf trevligare än min!

ja tog somsagt bussen hem 10:11, och var hemma vid 12.
haha folk undra nog hur ja mådde, gick ju inte aaaalls o vinglade runt i min feberhet!
men ja lyckades ta mig hem, med en tung väska och inget ramlande ;D

o sen dess har ja inte gjort mkt, suttit vid datan o sett ett x-antal filmer, plus ätit lite soppa.
de är väl de ja gjort, o de är de ja kmr göra nu ikväll oxå, ligga i soffan o glo ännu mera tv.
wii, hat på att vara sjuk..

Nä finns inget mer att säga, ni får mer inlägg när ja känner mig pigg att skriva igen.
pussar!


några av de mysiga strömmagänget igårkväll, röjtider!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback