Påsklov

heyhey på er!
måste bara börja med att jag går på världens bästa skola, och där finns världens bästa människor som ALLTID får mig på bättre humör och att ja orkar kämpa emot alla motgångar!
igår hade vi en härlig kväll, massvis folk, musik, dans och massa prat, och mys självklart!
älskar sånna kvällar på Strömma, både ettor, tvåor och treor som träffas, umgås och skrattar, hur många skolor har sånt så alla umgås med alla?
underbara är dom, hela bunten <3

så nu sitter ja inne, på min sista lektion med Håkan i öronen, bara för att fira att ja har snart lov så måste Håkan dundra i mina öron, han är verkligen SÅHÄR bäst! <3
och speciellt bäst är han när ja inte har något att göra på lektionen, för då är han extremt bara bäst ;)

o strax har ja loov, totaly freaky awesome!
jag ska då börja ta tag i mitt liv, äta regelbundet, umgås med mina bästa vänner och bara finna ett ro i mig själv som jag inte känner av nu.
så ja kan komma tillbaka, helt förändrat o inte rädd att leva ut mitt liv om 10 dagar!

pappi kommer o hämtar mig efter jobbet vid 4, bäst som han är!
så ja ska gå o packa nu, då ja slutar!
NU ÄR DE LOOOV!








Blir nog inge med det :( Vispen har just nu 2 veckors vila p.g.a musklerna och njurarna som ska vila och Mister har en lättare inflamtion i ena fram efter att fastnat i tråden ..

2012-04-05 // 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback