sammanfattning av lovet

heyhey på er där ute!
ligger justnu i min säng, lite små deppig men försöker se de possitiva!
och eftersom imån är de den sista lovdagen, så tänkte ja summera lite av mitt lov!

Ja, vart ska vi börja?
Jag har haft en hyffsat bra lov, med upp och nedgångar, mest nergångar om ja ska vara ärlig.. de känns lite jobbigt bara men annars har de varit hyffsat!
Jag har varit med Bästa vännen i slottskogen och PRK, varit på Strömma 2 ggr o hälsat o fotat på de nya fölet Doris Diamond, sen har ja umgåtts med grannen Lisa, varit och hälsat på Freja tsm med Evelina en eftermiddag och så har ja bara tagit de lugnt, försök att bli lugn med mig själv.
Så ja, kan säga att ja är ganska färdig med mitt lov och längtar redan tillbaka till Strömma, där alla mina bästa vänner finns!

Så ja, de finns väl inte ngt mer att säga, än att nu tackar ja för mig med en bra film så hörs vi mer imorgon.
gonatt, pussar!





» Fia

Ni har inte glömt av Stuteri MWs ridlägertävling?

Genom att gilla Stuteri MWs sida och skriva varför just DU skall vinna en ridlägervecka...så kan just DU vinna en ridlägervecka helt gratis!

När 777st gillar sidan drar vi en vinnare, senast den 10 maj!

Så skynda att dela nu så vi får dra en vinnare ;)



http://www.facebook.com/pages/Stuteri-MW/112332952166564 - FB sidan



www.stuterimw.com - webbsida

2012-04-15 // 12:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback