seg o depp

justnu känner ja mig ganska seg o depp, så de blir ett kortare inlägg!

Red ut lilla rundan med Almina & Emma med Cockan förut, och sen tog vi ett kortare dressyrpass i ridhuset efter de. han var riktigt svettig efter de kan ja meddela!
Men lika fin o mysig som vanligt. <3

Så ja, de är de ja har gjort nu ikväll o ska snart gå ut o ringa pappi tror ja, han kom hem från Egypten idag!

Vi kör nya, bättre tag imån.
Pussar!





Vad kul att du är med och tävlar om att bli veckans bloggtips hos mig :)

Om du vill får du gärna tipsa dina bloggvänner om att jag har tävlingen, det vore jätteskoj!



Om inte annat önskar jag dig givetvis lycka till! Jag drar en vinnare på söndag :)

2012-04-24 // 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback