helgen som gått - på bättringsvägen!

MS, Ärtan, Ravi och Densie ute på betessläppet sommarn-2011
heyhey på er där ute!
nu tänkte ja göra något inlägg nu, då ja har väldigt tråkigt o inte orkar packa.. så varför inte göra ett inlägg då?
ah, kan börja med att säga att i fredags var ja så botten som man nog kan komma.
mycket ångest och mycket känslor för hur jag ska klara kommande veckor.
så denna helg har ja bara försökt att bearbeta alla tankar o bara umgåtts med dom jag tycker om mest, familjen och bästa vännen!
Så igår var ja som sagt med bästa vännen, tur att hon finns, annars hade ja försvunnit ner i jordens yta <3
hon får mig alltid på bättre tankar och nya funderingar.
sen pratade vi en massa, man träffas inte så ofta när jag bor borta 5 dagar i veckan o hon tränar 4-5 dagar i veckan! 
Vi tog en fotopromenard innan vi promenixade ner till allum för att köpa lite lördagsgodis o mys! 
o på kvällen så var de "Earth Hour" så vi släckte allt o pratade bara i en timme, tänk på miljön, en timme, en gång om året!
Hade dock mycket ångest igår kväll, så gömde mig i rummet efter filmen "Slumdogg Millionare", om ni inte har sett den, så rekomenderar ja den!
En av mina favoriter!
Idag vaknade ja tidigt, mådde illa så de blev 1 macka o ett glas juice till frukost, påtok för lite, i know, men när ångesten o illamåendet slår till är de svårt att äta. 
De vet ni säkert om, om ni har haft feber o tappat all matlust..
efter den lilla frukosten, tog ja o mamma en promenix ner till allum för att kolla jeans!
ja är ju medlem på JC och fick 100 kr i rabatt vid jeans-köp så de är ju bäst att passa på när de ändå är REA!
o eftersom ja har svårt att hitta jeans, o sorligt nog blev de dom dyraste jeansen som fick följa med hem..
haha men dom är snygga!
ett par svarta Levis, så ja är nöjd då ja letat länge efter ett par svarta.
sen fick några boxer-trosor följa med hem oxå i färgerna svart, neonrosa/grå och neongul/grå plus att Strömmaförådet fylldes på yttligare då mitt föråd med gosaker bara töms..
så de blev lite nya nötter/solrosfrön, Tuc/riskakaor o O'boy som fick följa med hem denna gång!
Så strax ska ja väl packa antar ja, då pappi hämtar mig vid 19 och ja ska både hinna packa, ta en snabbdusch och fixa rummet, helst dammsuga om ja hinner.. hm..
pussar hursomhelst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback