20/8 - 20:09

Heyhey!
De blev ingen uppdatering igår, då ja inte orkade bråka med iMac:en och den andra stationära fick jag inget internet i. Så ni får en uppdatering nu!
 
Har somsagt spenderat hela min helg, fre-sön i båten som min pappi har i Oxevik, nära Lysekil. De var inte lagom blåsigt väder som Västkusten bjöd på denna helg, mycket dyningar, regn och blåst var de, men jag mådde inte direkt jätte illa, så de kunde varit värre!
Så i ca 8 timmar var vi ute med dykarna, för dom skulle dyka och jag skulle då vara med.. haha! Inget jag gör om igen, iallafall inte på ett tag.
På lördagkväll tog vi båten upp till Smögen, ca 1,5 timme ovanför Lysekil, för kräftskiva hos Tobbe och massa andra. Vi var väl sammanlagt runt 20 st, och jag åt massor med kräftor, utan att få någon ångest eller "jagkaninteäta"-grejer! Supert att de börjar gå åt rätt håll nu! :D
 
tidigt på söndagmorgon lämnade vi Smögen, tog en sväng förbi sälarna som brukar ligga i en bukt, och de gjorde dom i söndags oxå. Så jag fotade dom en stund, innan vi fick guppa tillbaka hem igen.
Tog bilen hem vid 12 tiden, och var hemma vid 14-tiden. Sen var de bara slapp hemma hos pappa, all the night!
 
imorse drog vi iväg tidigt, vid 7 tiden, mot Partille för att ja skulle hämta mina strömmaväskor som skulle med till skolan nu idag. De blev sammanlagt 4 fullpackade väskor.. haha!
Är man tjej, så är man ;)
Så när ja kom hit till rummet så packade ja upp allt, o gjorde de fint o mysigt!
Så nu känner jag mig som hemma igen :)
Sen dess har dagen flutit på bra, studiehanledning och sen stallet hela eftermiddagen, med ridning och frissering.
Mer om de får ni i ett annat inlägg, osv.
Har oxå hunnit en sväng till sätila, köpt nötter & frukt och deo som ja glömde hemma.. haha ;)
 
Snart är de kvällsfika, men ska fixa ett "dagens ridpass"-inlägg nu och sen kanske ja hinner ett med bilderna från Smögen. Vi får se helt enkelt.
Puss!
 
bild från Åland, fina sommar!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback