25/8

Go'kväll på er!
 
åh, de är så mysigt att komma in på bloggen, o ser att besökarna bara ökar o ökar, fast jag inte har länkat på ett tag.
Riktigt roligt måste jag säga, tack tack tack!
 
Ni har ju fått några inlägg med massa bilder som jag har lovat att lägga upp i några veckors tid, men aldrig blivit av.. hähä.
Men nu är dom uppe iallafall, och ännu mera blir de till helgen och veckan som kommer, de kan ja lova er ;)
 
Jag hoppas att ni har haft en awesome dag, för de har jag allt haft.
Myste runt i min onepiece hemma till 16, sen tog jag och mami en promenix till allum för att inhandla nya skor. Tur så hade dom rea på alla skor i stadium. 3 för 2, så då passade jag på att köpa ett par snygga höstvarma sneakers.
 
Riktigt snygga - om ni frågar mig :))

Kom oxå hem med ett par nya idrottsdojjor och lite nötter o frukt till skolan.
Håller på att fylla på förådet nu ;)
 
Imån ska jag o bästis ta oss en svängom i goa Göteborg o höstshoppa, eller iallafall jag.
Som inte äger ett enda höstplagg för tillfället?
haha!
 
Nu gör ja iordning några bildinlägg som ni får kolla på imån, medans jag o bästis tar tag i stan :)
Puss ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback