26/8

Go'eftermiddag på er!
 
Har nu kommit hem från fina goà Göteborg, eller jag har varit hemma nu någon timma, men haha ;)
De blev inte mycket shopping, men ett par rosa nattbrallor med frallor på fick följa med mig hem (och om ni inte märkt de, så älskar jag alla bulldoggraser!), ett fint blått nagellack och en mysig o stor poncho som jag fullkomligt älskar och kommer leva i från o med nu.
 
Men de var iaf kvalitèts tid med min bästis, vilket var behövligt då ja verkligen behöver prata med någon!
Så nästa vecka har ja en tid hos skolans kurator, vilket känns riktigt bra!
 
Jag har inte gjort så mycket mera idag.
Ikväll ska jag iallafall packa väskan för ännu en vecka på bästa skolan, och så funderar jag på om jag kanske vill baka något till mig o mami ikväll.. hm.. dagens I-landsproblem.
 
Nu ska jag iallafall ta itu med dessa måsten, puss ❤
 
Myser runt i brallorna och poncho:n
 
 
Bättre bild på frallabrallorna. älskart!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback