29/8

Hey på er!

Hoppas er dag har varit bra, min har varit lite se-så.
Men de känns iallafall bättre nu, då jag har fixat min praktikplats på gamla ridklubben PRK.
Så under tre veckor ska ja praktisera där, vilket ska bli skönt då jag är extremt skoltrött.
Och så får jag träffa och jobba med härliga människor som jag känt sen jag började rida, ska bli riktigt kul!
Hoppas jag får rida någon gång oxå, speciellt på min finaste älskade Wässla.
 
Dagen behöver vi inte prata om, för den har inte alls varit bra alls så denna dagen lägger vi i raderar-knappen!
Hoppas kvällen blir bättre,
nu ska jag strax gå o duscha.
Puss ♥
 

Bild på mig och finaste hjärtat, vår sista dag tillsammans förra sommaren. ♥
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback