hemgång

Hey på er!
Igår hade vi en djävulskväll, med jouren som jagade ut oss från storgården minst 3 ggr - haha!
Och de slutade med att jag plus 2 andra som inte bor i storgården blev fast där, haha!
Men jag lyckades iaf ta mig ut, utan att bli upptäckt ;)
 
Så de blev en sen natt igår, och de märkes idag då jag är sjukt trött.
Men tur är så är de fredag idag så ja ska få komma hem!
Slutar sent (halv 3) så är inte hemma förän vid 4-5 tiden.. kuul.. eller inte.
aja, inget mera klagande!
De kan bli dålig uppdatering nu i helgen, då jag ev ska med pappa till Smögen och han ska köra dykare. Så då har ja inte tillgång till internet, men kan kanske få in någon inlägg via pappa's iPad.
Ikväll ska jag börja med att skriva på utvärderingen av Kungahälla medeltidsdagar 19-22 Juli som jag var på två dagar med två kompisar. Kanske lägger in den som tidsinställd nu till helgen.
 
ljusbild i mörker.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback