Drömmer mig bort..

hoho
ja gick faktist ut o gick idag, trotts regn o blåst o äckelpeckel väder!
Riktigt duktig kände ja mig!

Nu har ja käkat några ostbågar o känner mig inte direkt duktigt längre.. hähä!
och så har ja kollat på bröllopsresor (av ngn dum anledning)..
ja kom då fram till att ja ska gifta mig på en strand, på Samoaöarna eller en strands i Brasilien!
Min Honeymoon ska iaf vara i Brasilien, vilket ja redan har bestämt i fleeera år!
Så han som gifter sig med mig har inget att tycka, här bestämmer kvinnan i förhållandet! ;)

o så drömde ja mig bort utomlands, till kritvita stränder och palmer.. ush va ja saknar Kap Verde!
För att se de possitiva blir det troligen Egypten i April, wiie! ;D

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback