Lördagsunderhållning

Yesbox, var på MyDog idag och blev SJUKLIGT kär i Afghanhundarna, Saluki-killen och Frallorna!
Så nu vet ja vilka raser som åker in på min hästgård i framtiden ;)
Sen blev jag oxå jättesugen på att ställa ut!
Hade varit kul att testa ngn gång, så de sa ja göra bestämde ja, ngn gång i mitt framtida liv! ;)

Skulle egentligen till pappa nu, men han var inte hemma o skulle komma hem inatt typ, så ja åkte hem till mor och åkertill honom imån istället!
Så ni får trippelbildbomb nu! ;)

bilbomb nr 1. Tog omkring 50 bilder igår när Emma + gamla gruppen dressyrade, ljuset sög så de blev inga bra bilder alls!
Och så är jag för lat för att redigera, så ni får klara er med oredigerade bilder!

bildbomb nr 2. tog omkring 350 bilder från MyDog, mindre än hälften blev bra så ni får några som jag faktist har orkat redigera!
men det är så många så de blir två uppdelade inlägg ;)

Nu ska den första bildbomben komma i ett inlägg, sen kommer dom andra två senare ikväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback