måndag - möbleringsdag



heyhey på er mina läsare!
sitter nu i mitt rum, i mun rosa mugg är de o'boy o runt mig har ja min varma mysiga döskallefilt som jag bokstavligtalat lever i, o har allmänt jättemysigt här i rummet!

så nu sitter ja här, o om 25 min ska ja ha dagens första lekion, Biologi med en av Strömma's bästa lärare!
och sen en timme senare slutar ja, HAHA!
onödig dag!

egentligen skulle ja till kuratorn nu, men hon fick ta akut ledigt typ så får en annan tid sen ngn annan dag!
hoppas de blir snarast då jag verkligen är i stort behov att prata!
Annars har dom andra matte, och jag sitter somsagt här, helt tyst o lugnt på internatet!

Vi möblerade om förut, då pappa körde mig till skolan så ja har med mig riktigt mkt grejer nu!
Så på lunchen bestämde vi oss för att möblera om, och TV:n bråkar så ikväll har vi anlitat två tekniska killar som ska hjälpa oss att få igång den ;)
Så de kommer nog gå SÅHÄR bra!

Snart kommer Emma tillbaka, och hela klassen så blire livat igen!

Denna veckan ska ni oxå få bilder på anläggningen är de tänkt!
Får se om de kan bli bra väder oxå blir bilderna roligare ;)
men bilder på rummet kan ni få när vi är klara o nöjda över de, kanske redan ikväll? :D

Ikväll blire kaanske gymning, hade tänkt köra en vilodag idag då ja fortfarande har ont i knät till o från, så får hitta ngn som ja kan öva upp de på!
annars händer inte mkt, inte vad ja har planerat iaf ;)

Nu ska ja kolla runt lite innan lektionen börjar 13:30!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback