Måndagskväll

gokväll på er, godingar!
Kul att statistiken går upp, riktigt kul!
Fortsätt så får ni en mer aktiv bloggning! ;D

mer om min dag då,
var ju ute och gick stavgång i ca 20-30 min förut, skulle bli en långpromenard men av ngn anledning blev de inte riktigt så.. hähä!
Så de blev en tur runt dammen o ner en bit i skogen, där de var sjukt blött så ja vände efter halva, haha!

fick en egobild som ja kan bjuda på iaf ;)

sen åka ja med Mala upp till stallet vid halv 5, sesådär spontant bara ;)
och hälsade på folket, min gamla ridlärare och mannen i mitt liv.
gud vad jag har saknat honom!
stod o myste i massor, massa pussar och kel.
sen delade vi på en klementin, hans favoritgodis!

älskling, du är de finaste jag vet <3

Nu ska ja fortsätta att fin chystera (stavning, haha?) självbiografin och så ska ja ta o se Pocahontas - igen!

Imån blire upp tidigt, ska träffa Emma nere i allum vid 11-11:30 o så ska vi handla lite, o sen ska vi hem o färga mitt hår - ÄNTLIGEN!
Självklart får ni före och efterbild ;D

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback