middagsdax

heyhey - igen! ;)
Har slutat för ca 30 min sen och snart är de middag, magen bara kurrar o kurrar! ;)
har iaf varit jätte duktig!
- Har en jättebra känsla i ridningen nu, allting klämde verkligen perfekt! Länge sedan jag hade en sån bra känsla! ;D
så hoppas de håller i sig nu så kommer mitt liv gå så bra! :D
- hade 2 timmar biologi förut, o har äntligen fått en bra start på Charles Darwin-arbetet så de kommer gå galant detta! ;D

Ikväll vet ja inte riktigt vad som händer, vi hade styrkpass på idrotten så de kanske inte blir ngt spinningpass, om inte ngn annan ska göra de, då ka ja kaaanske joina (a)
annars blir de väl som vanligt, lugnt pratkväll med dom alla bästa! :)

Och imån är de fredag, och de innebär att man får åka hem!! :D
Ska bli så sjukt skönt att åka hem, o sova i sin säng!
de längtar ja nog mest till :D

Sen har ja sett att jag har en ganska soft vecka nästa vecka oxå, en lektion 13:30 på måndag, dock ska ja till kuratorn 12:20 o pappa kör så ja får väl vara här tidigt ändå ;)
men då kan ja bara ligga i sängen o fixa nya blogginlägg som ni får läsa ;D

Strax drar vi och äter, ni får kanske få några inlägg nu ikväll, beror på vad vi gör ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback