min lördagskväll..

go'kväll på er!
ja har sovit bort sesådär 2 timmar av min tv-kväll från 17-19, de blev ju lyckat!
jag brukar kunna sova bort mitt liv ;)
men ja har väl inte gjort direkt mkt, inte ngt som är direkt intressant iaf!

Nu sitter ja iaf o skulle lyssna på Håkan, men då kom Kent från ingenstanns o nu lyssnar ja på dom..
ja som inte ens tkr om Kent? haha
ja har ju mina idèer om hur mitt liv ska levas och de genom att plåga mig igenom Kent ;)
och justnu värkar alla vara deppianer (deppiga på sen svenska), så ja kommer väl få agera psykolog för tillfället ;)
Något som jag är väldigt bra på faktist om jag får säga de själv!
Lite roligt är när jag mår dåligt, då är alla LYCKLIGA, och när jag är lycklig är alla andra DEPPIGA.
haha konstigt dedär!

Ja sitter hursomhelst (utanför mitt agerande som psykolog) o käkar Kesella-glass med björnbär o hallon, super gott! Och när alla värkar lyckligare kan ja kanske sätta på en film med gott samvete?
Isf blir de Memory's of a geisha! riktigt bra film!
Hoppas ni har en bra kväll!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback