min morgon



heyhey - lr godmorgon kanske man ska säga!
har sovit runt.. 3 timmar kanske?
Har börjat få tillbaka sömnsvårigheterna igen.. ett steg tillbaka, igen.
så inte så jätte konstigt att jag är as trött nu!

justnu muntrar jag upp mig med Tuc Paprika-kex och en varm choklad i koppen, då blir ja kaanske lite lyckligare i denna tillvaro!
vädret idag är inte heller de bästa om vi ska säga så, kallt, småhalt och rått, ush på de!
Så idag blire en lugn kväll, + lite gymning nu i eftermiddag efter skolan!
Så de ska bli skönt att få komma igång med träning, då kommer jag nog må bättre!

nu slutpratat om hur jag mår, igårkväll hade ja en jättemysig kväll med dom allra bästa!
de bästa med att vara här är att man aldrig är ensam när man mår dåligt, finns alltid ngn som kommer o håller en sällskap - de älskart!
så igår kom o gick de människor hela tiden, så de blev prat o sånt bra som får mig att må så bra!

Har nyss haft Hästhållning, hästens beteende, och har nu hål till 10:20 sen ska man upp till ridhuset igen!
Lagom segt kan ja säga..
och sen HÅL till 13:30 då de är APU-info.. funderade igår om ja skulle åka hem, men nä de är onödigt!
får la stå ut veckan ut iaf!

Nu ska ja fortsätta käka kex o dricka choklad!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback