Mina mål

Jag har lärt mig, att om jag någonsin ska bli frisk så måste jag ha något att se fram emot.
Så nu har jag gjort ihop en lista, "Mina mål":
- Se/Simma med späckhuggare - detta är en dröm som jag haft sen jag var 5 år och för första gången såg Rädda Willy-filmerna. Tycker fortfarande att Späckhuggare är de häftigaste och coolaste djuret i världen.
- Besöka Brasilien, USA och Azorerna - Jag har alltid älskat att resa, även fast jag är sjukt flygrädd o blir proppad med lugnande när ja ska flyga.. Men en dröm är att besöka dessa tre länder!
- Gifta mig på en strand i Seychellerna - Jag är inte kristen o sen min senaste kusin döptes bestämde ja mig för att inte gå in i en kyrka mera, de är alldeles för svenskt o känner mig inte direkt hemma där. Därför vill jag gifta mig på en strand, helst i Seychellerna.
- Köpa Wässlan - Att få köpa min kärlek är nog de jag önskar allra mest just nu. Att få känna att han är min och förblir de.
- Skriva klart en hel bok och få ut den på marknaden - om denna dröm ska bli uppfylld måste jag ha en riktigt bra story, jag är sjukt dålig på att skriva klart de jag väl har börjat på.. Men jag ska skriva en HEL bok och den ska komma ut på marknaden inom några år!
och det allra viktigaste justnu känner jag är..
Bli frisk - Ingenting av detta kommer gå i uppfylldeles om jag inte blir frisk o kan tänka på annat än hur jag ska klara av dagen. Att för en tid bara sluta tänka på fe runtomkting, och bara 'vara'..
____________________________________________________________________
Nu är mitt tips till er som mår dåligt, ha drömmar. skriv upp dom och uppfyll dom. Livet blir så mycket lättare om du har något att se fram emot!
Sov gott, mina älskade läsare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback