Söndagskväll i den goa Ziprallen

Har nyss sett ett avsnitt av Ponnyakuten, haha de är så underhållande!
Småbarn som ska försöka ta hand om en häst fast dom själva är rädda för än o vill bara komma med i TV ;)
Och så har ja sovit, till och från hela dan + packat!

Så nu ska ja packa de sista, så kommer pappa o hämtar mig runt halv 9, då vi hämtar de som ska med från kontoret, byter bil och sen hem!
Så är la hemma hos pappa runt halv 10 kanske?
Så detta blir mitt sista inlägg för idag!
Lite hungrig är ja oxå.. får la vänta tills ja kommer till pappa, middag halv 10 - de är inte illa! ;)

Imån har ja en lektion, 13:30.. iof så ska ja till kuratorn 12:20 så måste ändå vara där i tid!
Så får de bli, pappa kör mig iaf, så ja får de lite lyxigt (a)

Nu säger ja hejdå för mig så hörs vi mera imån!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback