störtlopp - check!

Nu kör min lilla Anja störtlopp, de slutade med en seg uråkning..
aja, så kan de gå!

Idag är tanken att ja ska gå ut, för första gången på 2 dagar! de har börjat blivit segt att sitta hemma..
och nu är den stora frågan om ja ska gå ner o få lite träning o förhoppningsvis inte svimma eller om jag ska ta bussen ner och bussen hem.. hm..
de blir nog att gå ner, då får ja inte skuldkänslor när ja käkar onyttigheter sen ;)

Idag skulle ja ju träffa Freja i stan för en fika + julklappsbyten, men de får somsagt vänta, inte för att jag är superduper sjuk, men tror inte hon vill bli sjuk så lika bra att träffas nästa helg ;)
Då är förhoppningsvis Alex oxå frisk (han har magsjuka) så då kan ja åka till pappi oxå!

Nä nu ska ja fortsätta att sköta båda stallen på internet-spelen o sen ska ja ta mig ner ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback