test när man har tråkigt.

Jag har blivit utmanad av Tiobarnsmamman 10 frågor som jag ska svara på och sen skicka vidare frågorna till 10 personer

1) Vad gjorde du för tio år sen?

Då var ja 8 år, skulle fylla 9 och hade ridit i ca 6 mån.

2) Vad gjorde du för 1 år sedan?

försökte ta tag i mitt liv, började gå till SYV och fick hjälp med att välja skola + prata och började praktisera på Jerkstrands Konditori några veckor.

3) Fem snacks du gillar:

haha...öhm.. choklad, saltlakris, nästan all sorts godis, tårta och kakor.

4) Fem sånger du kan hela texter till:

Håkan Hellström, Lady Gaga, Mat Kearney, nästan all Disney-musik och nästan alla My Chemical Romance-låtar.

5) Fem saker jag skulle göra, om jag var mångmiljonär:

köpa ut Wässlan från PRK, flytta till USA, resa jordenrunt med bästa vännen och ge pengar till WWF.

6) Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa:

klackar, lackkläder, läppglans/läppstift, en skiva av Justin Bieber och kärringkjolar.

7) Fem saker du gillar att göra:

hanter hästar + rida, umgås med mina bästa vänner, mysa med film i sängen, fota och resa, helst utomlands.

8) Fem dåliga vanor:

kan låta arg fast jag egentligen inte är de, väldigt envis i vissa situationer, delvis hopprädd, sockerberoende och väldigt omotiverad när de gäller träning.

9) Fem favoritleksaker:

Datan x 2, mobilen, kameran x 2, sängen (de räknas!) och filmerna.

10) Tio personer jag vill se göra denna utmaning:

Den som orkar och läser min otroligt intressanta blogg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback