Tisdagskväll - en kväll då man saknar dom som gjorde mig glad 2009-2011..



ibland saknar man sin gamla klass väldigt mkt - nu är det en sådan stund.

ja är, som ni säkert märkte i förra inlägget, väldigt nere o tjurig idag.
har ju varit de inprincip hela dan, lr nästan iaf.

testar nu en ny diet, o ja är van att alltid ta ngt efter 20:00 men nu är de slut på de!
Så nu är ja peppad för att gå ner ett par kilo, wie!

Så nu sitter ja o klunkar i mig vatten i liter för att stilla hungern (dock har ja inte ätit sen 15:30),
men ska ändå snart gå o lägga mig,
lr se på en Disney-film o datan ska få ladda en stund först.

Och nu är det exakt en vecka kvar tills jag och Emma (www.emmaaccarlsson.blogg.se) flyttar in på Strömma!
Och då börjar skolan oxå, låter inte direkt lockande..
ush heller! fy och blä!
Men de kommer gå bra, då kommer jag få gå och prata med kuratorn igen, så ja kmr iaf vara lite gladare än vad jag har varit dessa veckor utan prat.

Nu ska ja beställa bilder från ngn billig hemsida, dom bilderna ska sedan upp på anslagstavlan på Strömma!

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback