Torsdagsförmiddag

heyhey på er! - eller godmorgon!

hade en sköönt sovmorgon till 09:10 idag, o fyfan va skönt de var! att vakna mindre trött än vanligt är en underbar känsla kan ja säga!
Så typ 8 timmars sömn fick vi, och de var behövligt!

Och har nyss slutat min första lektion, Biologi och jag är äntligen klar med de ena av uppgifterna!
Nu har dom andra Matte och jag sitter här o lyssnar på musik, käkar vindruvor o dricker choklad, alltså proppar i mig socker så ja ska bli lite gladare o mer rolig att vara med än vad jag var igår kväll!

och så har ja ju HÅL till 13:30, de blir ju kul.. nu börjar de se ut att spricka upp så de kanske blir några bilder från gården om jag orkar ta mig ut ;)
men de ska ja nog orka!
eller kanske gå o mysa med kalvarna hade inte varit fel :'D

åh va mysigt de lät!
Får nog tillbringa min dag hos kalvarna (a)

Nä strax kommer dom tillbaka o då blire lunch!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback