bilder på vårt nya föl + bilder från dagen den 14 Januari 2011

Nu börjar ni bli dålig på att besöka tkr ja..
fast har ju inte direkt några roliga inlägg att skriva!

Men de kmr roligare och massa bilder nu när fåren snart lammar(januari) och kossorna/kalvarna kommer ut på bete i vår och när våra två nya föl kommer i april/maj!
Så de får vänta tills vår, men då blir de massvis med roliga bilder! :D

jag tror att jag har hittat hingsten som kommer till oss inom en månad;

 
Index H
E. Indoctro
U. Cortina H
född Maj 2011

om det är han, så måste ja säga att han är sjukt fin! :D
Och hoppas verkligen att det är han oxå!! :D

Nu ikväll har de inte hänt mkt i mitt liv, eftersom ja hade min syndardag idag så åt jag en bit kladdkaka som ja gjorde med blockchoklad, riktigt gott!

och med varma hallon, mums! :D

Så imån ska ja vara nyttig o träna, gå ut o gå + gå ner till allum o köpa nästa vecka's behövande!
dvs städsaker, nya mjukisbrallor och frukt, så klarar ja nästa vecka oxå ;)

Annars var ja ju ute och fotade förut, ska nog visa några bilder nu!
dock är dom inte redigerade (de brukar inga av mina bilder vara.. haha!)
är för lat för att redigera ;)
men här kommer några:

   
   
  

jag har blivit kär i motljusbilder!
och detta blev dagens resultat, är ganska nöjd faktist!
Va tycker ni om motljus bilder?
blir dom coola eller förstörda?

Nä nu väntar en bra film och sängen för mig,
imån ska ja upp tidigt o tvätta, sen ska ja hinna följande:
- hänga upp tvätten.
- packa ner allt som ska med till Strömma nästa vecka
- träna 45 min till 1 timme
- ner till allum och handla de behövande till nästa vecka

Sen så kommer kanske pappa o hämtar mig på kvällen, och jag följer med honom till båten, då kan ni räkna med en bildbomb om vädret tillåter! :)

Bäst att dra sig till sängen,




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback