11 Juli

Gokväll på er!
Har gjort nästan precis de som ja skrev i förra inlägget, dvs inget direkt intressant.
Har oxå börjat sy på capen, så nu har ja en del till att sy och sen ska alls sys ihop och banden ska på!
Toppen!
 
Imån ska ja till pappa, hade jag tänkt.
Åker dit på eftermiddagen, för vid 18 ska ja träffa en vän från Ester i stan för en middag ute och bara prata. Hoppas vädret är med oss bara!
Så innan jag ska till pappi så ska de packas, ta en dusch o så ska ja hinna baka något gott.
Vet inte hur länge ja stannar, för i helgen blir de kanske krogen eller jag följer med pappi till båten eller kanske kusinerna?
ah ja får helt enkelt se.
På måndag blire iaf "Lotta på Liseberg"- igen. haha!
De är gratis inträde, gratis biljetter = man måste ju passa på, eller hur? ;)
Nu ska ja fixa iordning mig, o sen sätta på en film!
Puss!
 
Små dunbollar fotade i dammen för några dagar sedan!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback