2 juli 2012

Heyhey!
Idag gick ja upp tidigt, eller tja, ja gick upp vid 09:30 o de är faktist hyffsat tidigt för min del!
Hade ingen bra natt inatt, mycket ångest och för mycket tankar som snurrade runt i huvudet.
tror att ja somnade när klockan var närmare 3 på morgonen. Sen vaknade ja till o från i någon timme, så sammanlagt har de blivit alldeles för lite sömn inatt.

Jag gick iaf upp, 10:20 bussen tog ja, bästis o hennes syrra till Göteborg för att hämta ut Lotta på Liseberg biljetter. De var en helvetes lång kö så de tog ca 30-45 min innan vi fick våra biljetter. Vi fick iaf ganska bra platser,
99, 100 & 101 i mitten av första raden. Så man ska inte klaga!

Sen åkte vi hem, ja gjorde en snabb lunch av paprika, nudlar, morot plus massa annat gott i en soppa. Till de såg ja ett avsnitt av Robin Hood och tog sen en långdusch på ca 40 min plus ett fotbad.
Så nu känner ja mig fräsch igen för ikväll!
 
17:50 tar vi bussen bort mot Liseberg igen och 20:00 börjar de, SÅ HÅLL UTKIK PÅ OSS! :)
Ja kommer troligen ha en blå/blommig klänning eller mina gröna brallor, inte riktigt bestämt.
beror på vad Göteborg vill ha för väder ;)
 
Nu ska ja fixa något till middag, o sen blir de mera fix o trix.
Vi hörs senare.
Puss!
 
små bäbisarna ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback