min dag, i korthet.

Gokväll på er!
Nu skriver jag ovanligt sent, men de har faktist sina orsaker!
 
Vid 17 tiden åkte jag från mamma för att då komma till pappi en stund innan jag skulle iväg igen till stan. 
Men eftersom dom håller på att bygga om vid shalgrenska sjukhuset I G E N, så gick ju inte mina spårvagnar från korsvägen. Och de är för långt att gå, så jag fick snällt åka via stan för att sen ta en spårvagn därifrån. helt onödigt när jag nästan var hemma.. Så de vart hem, bokstavligt slänga in väskan, klättra över den halv meter högen med kläder, sparkcykel och rorelbladse(?), en snabb vist på toan innan jag hann komma med en buss som tog mig till stan där jag träffade Elin.
Vi gick o pratade, fram o tillbaka i nordstan, en sväng vid Operan och sen tillbaka. 
Innan bi åkte hem sen så köpte jag en påse Körsbär och Jordgubbar för att smaska på till kvällen. 
 
Sen jag kom hem, vid 20 tiden, hjälpte jag bror o hans kompis att fixa mat för att sen bänka mig i soffan med mina köp o bara njuta av livet! 
22:30 började Borgias, och jag fullkompligt ÄLSKAR den serien! 
Riktigt jävla bra, om jag ska uttrycka mig så. 
Så den ska jag självklart fortsätta att följa! 
 
Sen blev de lite plock efter min galna bror o hans kompis som vänt upp o ner på halva lägenheten, passade oxå på att byta lakan o vädra ut.
Så nu har ja nya, fräscha o rena lakan som luktar sommar. 
Älskart!
 
Imån är tanken att jag ska ta mig till båten, själv. 
eller pappi kommer o hämtar mig på busshållplatsen vid Bokenäs. 
Så ja, de är de jag ska göra imån! 
Sitta på en tråkig buss i 1,5 timme. 
wiie.. kul!
Men jag klarar mig nog. Sen så ska vi ta oss hemmåt på kvällen o röja upp hemmet, för om Natasja såg detta, hade de inte varit kul.. haha!

Nä, nu ska jag allt ta o se en film. 
Och kanske skriva lite på själv biografin. 
Gör några tidsinställda till er nu innan så ni får något att läsa imån, ifall jag inte hinner med några inlägg. 
Puss!
 
härlig sommarbild på mig o Mister!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback