snabbis inlägg i all packning

Gör ett snabbt inlägg nu på min stationära som är allmänt cp..
men jag ska se om de kan komma upp ett inlägg nu!

Håller på att packa lite kläder som ska med till pappi, även fast ja har kläder där så kanske dom inte just passar till de ja har på mig, haha! 
Viktig detalj dedär ;)
Nä, men jag får se om jag kan få igån de trådlösa internet hos pappi, de internetet är lite cp.. 
Och de måste fungera för jag follkomligt HATAR iMacen, haha! 
Vet inte hur länge ja stannar där, men pappi jobbar idag o imån. 
Så på lördag blire iaf kanske krogen, eller så blir de så att jag åker hem till mamma redan imån.
De beror helt på hur ja känner mig! 
 
ah, nu ska ja återgå tll packningen, göra en lunch o duscha. 
Puss!
 
 
Bjuder på två bilder från två olika träningstävlingar på Partille RK från 2011. 
Saknar de feta stoet Nis. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback