tack för de stöd ni visar ♥

Gokväll på er!
Sitter här i min säng, känner mig rätt mör o seg, ni vet, sånt man känner när man är sjuk. En såndär seghetskänsla. ush o fy!

Och måste säga ett stort TACK till att de är så många som besöker min blogg och skriver fina kommentarer om hur stark jag är som vågar gå ut med de som hänt mig. tack tack tack, fortsätt kommentera och VÅGA säga ifrån om ni tycker någon gör fel och BYTA till rätt skola om ni valt fel, strunta i vad alla andra tycker. Min familj tyckte inte att jag skulle byta. Men jag känner mig själv ganska bra efter allt som har hänt, och visste att jag inte skulle klara ett år till av all skit dom kastade på mig. Så gör som jag, gör de du känner är bäst för DIG. Och strunta i vad dom andra säger. De viktigaste är att DU ska trivas, för de är DU som ska leva med de. Inte dom, utan just DU.
 
Så idag har ja gjort nada, precis nada.
legat ute i sole i ca 10 min innan ja brann upp, gick in o såg film, frös som ett fryst hallon, gick ut igen, brann upp osv osv..
sådär har min dag sett ut ungifär, haha!
 
Och nu ikväll skulle ja sett den nya "medeltids-serien" som skulle börja på 4an, The Borgias. Men eftersom min tv jag har på mitt rum har D A M P o tog fram ALLA tv4 kanaler UTOM just 4an så gav ja upp den tanken och hoppas att den ska finnas på tv4 play istället!
Så kanske ser den nu, eller så gör ja de imån då jag är piggare.
ah så får de bli!
 
Nu har ja inget mer att tillägga.
Puss!
 
Btw, Grattis min fina Anja som fick en son idag!
 
En kväll i Juni på Strömma - saknart ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback