trevlig kväll i Göteborg

Gokväll, fina gänget!
 
Hade en mysig kväll i Göteborg, trotts regn som föll ner då o då.
Men de får man överleva, Göteborgare är ju ganska vana vid regn så ;)
Men när de var sol fick jag till några riktigt fina bilder, så dom tänker jag visa i slutet av inlägget.
 
Imån ska jag till Allum med mami, o byta min lampa som har pajjat. Suck o Snark på att inget kan fungera.. o så ska ja hitta en långärmad skjorta. För de är något jag behöver! ;)
Nä men ja har bara låånga långärmade skjortor och ja vill ha en kort långärmad skjorta, haha!
Dålig beskrivning men ni vet va jag menar!
Och sen på kvällen ska ja faktist in till Liseberg igen, för nästa konsert.
En av nykomlingarna som kommit in i min musikvärld, Alice B, ska nämligen spela på Taube-scenen imån vid 19.
Så imån åker jag dit med bästis, hennes syrra o tjej.
Så de ska jag göra imån, haha känns som jag är där hela tiden!
men, de är ju gratis för mig att gå in, så då måste man utnyttja de ;)
 
Här får ni lite bilder från dagen,
För nu ska ja avsluta med en film.
Puss!
 
 
Lotta Engberg.
 
Charlotte Perelli
 
    
 
Loa Falkman
 
 
 
Christopher Wollter
 
  
 
Philip Jalmelid
 
 
 
Youngblood
 
   
 
 
Loa Falkman, Lotta Engberg & Charlotte Perelli
 
Philip Jalmelid & Christopher Wollter
 
BTW, de är STRÄNG COPYRIGHT på ALLA MINA EGENFOTADE BILDER. Om jag ser, eller hör någon som ens har RÖRT mina bilder o använder de till något utan tillstånd. Får en polisanmälan UTAN förvarning! tänk på de innan ni tar bilder.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback