bilderna från igår.

Heyy!
Eftermiddagen spenderade jag med mami på stan, riktigt trevligt!
Tog en middag på en trevligt fik, de blev en räk-och qinoa-sallad för min del.
Mitt "icke-äta-rött-kött-ätande" går helt klart frammåt!
Sen var vi inne på Knapp-carlsson, och köpte band och tenn-knäppe till capen, så nu kommer den bli URSNYGG! Kollade oxå på ett par nya skor, vill ha ett par högklackade (dock inte för höga då jag är ganska lång, 176 cm..) i helst svart. Hittade inga som föll mig i smaken, och vi hade inte direkt tid att kolla runt hela eftermiddagen. Så imån åker jag och bästis till stan för att leta efter ett par sånnadär snygga dojjor!
 
Annars har ja väl inte gjort mycket mera, sitter nu och har lite nostalgikväll med 90-tals musik, men snart avbryts de och ska se klart filmen som ja inte orkade se klart igår.
btw så lovade ja att visa upp några blomm-bilder från fotograferingen igår, så visar dom, här och nu!
 
 
 
 
 
Som ni kanske har märkt så är INTE bilder redigerade,
- dels för att jag är för lat för att redigera,
- dels för att jag tycker att man ska lära sig ta snygga foton och inte behöva redigera sönder dom för att dom ska se snygga ut
- och dels för att jag inte har ork eller tid att lägga ner massa pengar att lära mig redigera, trotts att jag har photoshop!
 
Nä nu ska här ses film, puss o kram!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback